"Troll"

Na gyerek, ez valami fantasztikus! Nem hiszitek el, hogy milyen emberek vannak a világon. Most olvastam egy közösségi portálon egy naplóbejegyzést, vagyis többet, de először csak ezt az egyet teszem ki, mert már annyira gáz, hogy esküszöm fáj. Most kezdem igazán érteni, hogy Kiss Ádámnak miért nem jön be a "be vagyok b*szCSIzva" szószerkezet.

Íme az első idézet:

"Csókszi drágaságaim

Ma nagyon uncsee van. Régebben sokan mondiztátok, hogy a napló vezizés nagyon menő és fiatalos dolog, és mivel én nagyon menő és fiatalos vagyok, gondoltam hogy itt az ideje belevágni.
A mai napom nagyon uncseen telcsizik a melcsihelyen. A főnököm egy too old nő (XYZ) és mondta hogy ő is ttczik én pedig nagyon meglepcsiztem mert ilyen oldok nem igazán szoktak hasonlót csinálni. Na mind1, valaki írja meg plízcsi hogy lehet ide képeket feltenni.

Pusszantás ahova szeretnétek!"

Gondolom azt hiszitek, hogy egy 10 éven aluli (vagy max 14 éves) kislány lehet a "tettes", viszont el kell, hogy szomorítsalak benneteket! Ez a "hölgy", kb 35 éves.

Ez után gondoltam nem lehet rosszabb...tévedtem! A következő naplózás olyan szinten mellbe vágott, hogy majdnem hátraestem a széken. Kapott egy levelet egy sráctól, aki jól megmondta Neki a frankót, amiben egy ici-pici igazság rejlik, bár van aki mást gondol.

Azt hiszem jobb ha most megosztom Veletek:

"Kedves Olvasóim!

Sokan kértétek, folytassam, mert annyira trú és cukcsi volt az első bejegyzésem! Pussy nektek :))
Ma nagyon szomi lettem, mikor zaklatni kezdett GXY.

Idézem:
"Jézus Úristen!! Nálatok ez a "fiatalos szexi" kinézet családi örökség??!!
Szegénykéim. És az a szörnyű hogy ezt komolyan is gondoljátok. De ez egy halmozott katasztrófa, mert egy a kinézet (hát igen), a másik ez borzalmas duma, még a fiatal lányok sem beszélnek így hogy mellcsim, meg levcsi, meg telcsi pfffff. Nagyon gáz, ez már a dedó. És akkor még ennek tetejében jön az hogy lányok és fiúk is jöhetnek???
Ez kész. És egyébként van aki jelentkezik, akár fiú akár lány??
Én nem akarok szemét lenni, bár tudom hogy most az lesz hogy én is irigykedek, meg ilyenek, hidd el NEEEEEEM irigységből mondom, ezt inkább elszrönyülködésnek nevezném, és bár nem ismerem azokat a lányokat akikről írtál de sztem ők sem irigységből tették amit tettek. :(
Na szóval nem akarok szemét lenni, de sztem ez nem természetes dolog, valami nálad (nálatok) nem stimmel, hogy így fogod fel, hogy te baromi fiatal vagy mert óriási melleid vannak amiket már lassan a földön fogsz húzni,mert pusztán fiatalosságból nem veszel melltartót. Hidd el nem hülyeségből találták fel. És nem minden szép ami nagy. És attól sem leszel fiatalos hogy ilyen hülye, nevetséges és dedós szavakat használsz. Már a 20 éveseket is kinevetik ezek miatt nem még egy "(érett)" nőt. És szerinted mindenki hülye és irigy aki ilyeneket mondd mint én?? Na látod ez szomorú. A tipikus eset, hogy mindenki hülye csak te vagy a tökéletes. Jah persze. Pfffff
Egyszóval: gáz "

Az ilyen irigy és gonosz emberektől mindig szomcsizni kezdek :(
De el kell mondjam, én önmagam adom és nem tántoríthat el egy ilyen fake pózer, engem, aki trú. :)

Pussykállak titeket! :) "

Le lehet vonni a konzekvenciát, hogy milyen szinten lehet itt valaki. Az elején még komolyan röhögtem, de aztán rájöttem, hogy ez nem viccből van így, legalábbis nagyon nem úgy tűnik. De Ő tudja...

A bejegyzés trackback címe:

https://fulpucipalca.blog.hu/api/trackback/id/tr52912045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása