Uncsiiiiii

Csokiscsiga!

Nagy hezitálsok után arra jutottam hogy idetévedek. Jelenleg éppen egy nagyon izgalmas és különleges informatika órán kotlok ahol már kábé 4.-jére vesszük ugyanazokat a baromságokat. Én Amondó vagyok, hogy a kámpjútör ismereteim az szgép bekapcsolásával kimerülnek tehát újra Amondó vagyok, hogy én egy tiszta bill gétsz vagyok. Ez az Amondó férfi nagyon okos lehetet hogy rengetegszer emlitík a köznyelvben a nevét.

Nos hogy egzakt legyek, én most atomra unatkozok (ami senkit sem érdekel) és gondoltam megosztom mindezt, mert qrvára nem tudok mást csinálni...tehát bocs.

Címkék: óra bill gates uncsi zénet

A bejegyzés trackback címe:

https://fulpucipalca.blog.hu/api/trackback/id/tr50911691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása