Mobil?...

     Az igen! Nem húzott fel ma az egyik mobil szolgáltató...

     Korábban kaptunk egy kártyát, hivatalosan "aranykártya" a neve. Bementünk megkérdezni néhány dolgot, mert sok az a 37 Ft percenként, aztán hátha tudnánk valami díjcsomagot váltani. Természetesen a plázába mentünk...

   Kezdődött azzal, hogy bementünk az épületbe. Gondoltam 'mi baj történhet?'. Fel az emeletre, be a szolgáltatóhoz, ahol elméletileg az ügyfélért vannak...

   Nos bementünk, viszont egy helyes szőke csaj és egy idősebb nagyobb testű férfi volt bent. A csajnál ügyfél volt, aki telefonált, persze amíg róla volt szó, addig nem nagyon siettette a dolgot, a faszi meg szintén telefonált, tehát oda sem mehettünk. A harmadik hely meg tök üres volt. Hirtelen nagyon sokan lettünk, akkor már éreztem, hogy hibáztam, mikor idejöttem.

   Na mindegy, felszabadult a hely a szöszinél, odamentünk, egy kissé lekezelő volt, na meg látszott rajta, hogy nem feltétlenül a kedvességért kapja a fizetést. Kérdeztük, hogy milyen lehetőségek vannak, erre Ő mondta, hogy hívjuk fel az 'xYyx' számot, mert az az ügyfélszolgálat és ott megmondják.

   Azért mi sem olyan családból származunk, nem hagytuk magunkat, és kérdeztük, hogy valami olcsóbb percdíj van-e, erre azt mondta, hogy csak akkor ha kb a dupláját fizetjük a jelenlegi előfizetésnek, és akkor nem 37, hanem 32 Ft-ért tudunk percenként beszélni... Csábító ajánlat, nem gondoljátok? Hát én nem gondoltam, mondtam is, hogy nekem ez nem éri meg, gyakorlatilag le se szarta...

   Aztán jött az aranykártya, hogy az mire jó, a reakció annyi volt, idézem: "Nekünk az nem kell, csak dísznek küldtük". Na gondoltam olyan cifrát magamban, hogy csuda!

     Vonjuk le a konzekvenciát, ez a szolgáltató egy pöcs, fölöslegesen felidegesítettem magam, elpazaroltam minimum 1 órát és miért? A nagy büdös semmiért, gyakorlatilag adtam a szarnak egy pofont! Annyi értelme volt odamenni, mint disznók elé gyöngyöt szórni...

T-Duck

A bejegyzés trackback címe:

https://fulpucipalca.blog.hu/api/trackback/id/tr4922821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zénet 2009.02.04. 20:55:01

Áhhh, igazából nekem is tököm tele van az ilyenekkel. Nekem is majdnem ugyanilyen élményem volt a MelóDiákban a flegma és nagyképű csajnál.
Sajnos a szolgáltatók mind a pénzünkre utaznak, a profitra törekednek. A 37 forintos percdíj meg kibaszott drága szerintem. Talán a 18 lehetne elfogatható.

SciFinger 2009.02.05. 14:08:59

megoldás: ne telefonálj!!! használj zseblámpát és morzezz!!!

susubaba 2009.02.05. 14:14:59

@SciFinger: igazad van ezentúl mindenki használja a lámpáját, a morse jeleket meg leírom: a:.-
b:-...
c:-.-.
d:-..
é..-..
e:.
f:..-
g:--.
h:....
i:..
j:.---
k:-.-
l:.-..
m:--
n:-.
o:---
p:.---.
í:--.-
r:.-.
s:...
t:-
u:..-
v:...-
w:.--
x:-..-
y:-.--
z:--..
!:.--..--

Zénet 2009.02.05. 15:44:07

tá-tá-tá ti-ti-ti tá-tá-tá
süti beállítások módosítása