Fórum...

IgorGaben! Megihlettél!!

     Nemrég...vagyis már több mint egy hónapja, szal akkor mégis csak kicsit régebben történt, szal jártam a Fórum nevű helyen. Akkor először életemben, bár nem sokkal előtte nyílt, na de mindegy, azt tudni kell, hogy nagyon nem vágytam oda, csak amit karácsonyra kaptam pulcsit, az kicsit nagy volt, aztán vittük kicserélni egy számmal nagyobbra.

     Már az elején éreztem, hogy hibázok, ezért az ajtóhoz közeledve azok a gondolatok fogalmazódtak meg bennem, hogy 'még nem késő visszafordulni', 'még elmenekülhetek', aztán mikor megfogtam az ajtót, akkor tudtam...'Késő!'.

   Bementem hát, Anya volt velem, de nem kis félelemmel léptem be az épületbe, éreztem, hogy itt nem fogok egy szép délelőttöt eltölteni.

   Ahogy számítottam rá...huhh...megrázó volt. Rengeteg ember, esküszöm 3 fő/ négyzetméter. Engem már a tömeg is irritál, de plusszban jött még rengeteg aranyos gondolat.

   'Az embereknek ennyi idejük van?' - igaz, hogy én max 10 percig voltam bent, de mindenki halál nyugodtan 0.000001 m/s sebességgel haladva, minden kirakatot jól megnézve, a kajáldába minden falatot 50szer megrágva, aminek annyi köze van a normális kajához, mint egy felmosórongynak...bár ízlett nekik.

   'Ilyen csórók az emberek?' - olyan jó hallani, hogy "rosszabbul élünk, mint 4 éve" , meg "kevés a segély"  meg mit tudom én, igazából nem is érdekel. Ez idegesített fel a legjobban. Mindenki rinyál, hogy nincs pénze, nem tud sehogy sem megélni, és a teszkóban 2 telepakolt "talicskával" megy a kasszához. Meg itt a Fórumban...mindenki egyik üzletből ki, másikba be, aztán megint ki 50 szatyorral. Ennyi embert összesen még csak focimeccsen láttam Debrecen területén, jah meg a WES-en. A KFC-nél meg minden kajáldánál 600-an állnak sorban, másik 300 meg már le sem tud ülni, mert minden asztalnál 10-en ülnek, és tömik a fejüket. Tényleg, kurvára nincs pénze az embereknek, természetesen a kivételnek maximális tisztelet, csak igazából nem azok sírnak állandóan, akiknek tényleg alig élnek, mert azok próbálnak tenni azért, hogy másképp legyen.

   Még volt néhány gondolatom, példának okáért 'hogy lehet az, hogy ide fajult a világ?' - hogy tizenévesektől kezdve a huszonéveseken keresztül, még 60-70-es éveiben járó bácsikát is láttam. A beszédmódról nem is beszélve, amiket ott hallottam a kislányok szájából...pfff...én szégyelltem el magam! Sorolhatnám még, de nem teszem, elég volt mára ennyi.

    Összegezve ezt a kis kalandot, valami hiperszánalmas az egész helyzet! Egyszerűen képtelen vagyok felfogni, hogy tényleg ebbe az irányba halad a világ. SZánalmasak az emberek, persze itt is TISZTELET A KIVÉTELNEK!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://fulpucipalca.blog.hu/api/trackback/id/tr61928852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása