Éljen a női egyenjogúság!

     Noha nekem semmi bajom a lányokkal, a nőkkel, azért úgy vagyok ezzel a témával, hogy a legkeményebb munkákat lányok ne végezzék, hagyják meg a férfiaknak, elvégre egyesek szerint így lettünk kitalálva, hogy az asszony főz, mos, takarít, a férfi meg pénzt keres. Ez a formáció ma már használhatatlan lenne bizonyos környezeti feltételek mellett.

     Szóval én minden lányt szeretek, csak nyilván nem egyformán, de mikor azon sírnak, hogy hátrányosan meg vannak különböztetve, akkor kezdek kicsit pipa lenni (bár lehet igazuk van). Főleg, hogy a legtöbb helyen csak Anyák napja van, Nők napja is van, Férfiak napjáról még nem hallottam (ettől függetlenül lehet), sőt szerintem a Valentin nap is a csajokról szól, mert ilyenkor a fiúk belendülnek és a nekik szimpatikus hölgynek virágot vesznek, egyes feljegyzések szerint előfordult már olyan az elmúlt 2000 évben, hogy egy lány több srácnak is szimpatikus volt és így több virágot kapott, azt hiszem ez gyakrabban előfordul mint a fordított helyzet.

   Azzal is vitatkoznék, hogy a WC-ülőkéért is mindig megy a veszekedés, mármint azért, hogy a férfi hajtsa le, miután elvégezte kisebb-nagyobb dolgait. Ez persze csak az én személyes 'felháborodásom', bár igaz az is, hogy velem még nem esett meg, hogy rám szólt volna valaki, bár én mindig lehajtom, viszont szerintem ugyanannyi energiabefektetés lenne a nők részéről, hogy használat után felhajtsák azt.

   Na mindegy, igazából el szeretném mesélni a mai tapasztalataimat a témával kapcsolatban. Tudni kell, hogy tegnap este igencsak elkezdett esni a hó, és ez ma reggel is folytatódott, délelőtt is, és ki tudja még meddig megy így. Kb 8-10 cm hullott le addig. Korán keltem mert mentem suliba, és láttam, hogy sok helyen már el van tologatva a járdáról a hó. Azért néhány telek- /háztulajdonos még várt ezzel a reggeli csúcs utánig.

   Már akkor is észrevettem, de akkor még nem volt annyira feltűnő mint a visszafelé vezető úton. Végre látom, hogy csak hajlik az egyenjogúságra a világ, és ennek tényleg örülök. Persze az is lehet, hogy néhány hímsoviniszta férj küldte ki a feleségét, esetleg a lányát az utcára. Na persze nem testet árulni, vagy egyéb szolgáltatást, hanem valami egészen mást. Gondolom már kitaláltátok, hogy a hólapátolásról van szó...

   Egyszerűen hihetetlen, hogy itt tart a világ, nem is tudom, hogy sírjak vagy nevessek, vagy esetleg sírva röhögjek. Körülbelül 5 hólapátolóból 4 nő volt. Fantasztikus! Végre ők is végezhetik a 'férfi-munkát'. 

     Úgy gondolom, valami frappánssal kellene zárnom ezt a történetet, de csak annyit tudok mondani, hogy örülök, mert végre látok fejlődést, valami kis jelet, hogy nincsenek elnyomva a nők, hogy tényleg lehetnek velünk egyenlőek.

T-Duck

A bejegyzés trackback címe:

https://fulpucipalca.blog.hu/api/trackback/id/tr20940493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fallabda (törölt) 2009.02.13. 14:12:30

Hehe...
részben vicces ...
Ha unod a veszekedést hajtsd le az ülőkét. Úgyis te unod meg hamarabb az értelmetlen dolgokról való vitatkozást.

De szerintem különbséget kell tenni az emancipáció és az asszimiláció között, mert a kettő nem ugyanaz.. már csak azért sem, mert máshogy kell leírni.
A női egyenjogúság nem azt jelenti, hogy mindenki férfi lesz.
Szóval ha csak ettől félsz, akkor most szólok, hogy ne aggódj :D

Én is szélsőségesnek tartom azt a viselkedést, ha egy nő mindenáron, és minden realitást nélkülözve férfimunkát akar végezni. Az emancipáció során a nőknek nem arra kell törekedniük, és legtöbb esetben szerintem nem is arra törekszenek, hogy férfivá váljanak - a szó átvitt értelmében. :)
De ha ott volt a hólapát, az úton meg nem lehetett haladni... a nő egyedül él, vagy a férfi beteg, akkor miért nem lapátolhatja el a havat úgy, hogy ne szülessen erről gúnyolódó feljegyzés?
Mennyivel jobb, ha inkább árulja a testét, mint ahogy az női "foglalkozásnak" lett titulálva (holott ugye... :D ).

De egyébként érthető, ha sokan gondolnak úgy a női egyenjogúságra, mint a "ronda p*cs*k hisztizésére" hiszen az emancipáció leghangosabb képviselői ilyen hatást kelthetnek. De ne felejtsük el, hogy attól még hogy hangosabb vagy, nem biztos hogy igazad is van.

*figyelem enyhén nyálas bekezdés következik*

Ami közös kell legyen, az az, hogy mindnyájan emberek vagyunk. Az már a következő és egészen más szint, hogy férfiak és nők vagyunk. És ha a két szint felcserélődik, és valaki első sorban tartja magát nőnek vagy férfinak, akkor torz elképzelések és viselkedési minták születhetnek... szerintem :D

Egyébként az Anyák napja és a Valentin nap csak bizonyos nőkről szól.
És ha idegesít, akkor nem ünnepled. :)
Az egyenjogúságban ez nem elvárás :D

T-Duck 2009.02.13. 19:28:43

Hmm, érdekes okfejtés, igazad van, bár úgy vettem észre, hogy vagy én írtam félreérthetően, vagy nem értetted mire gondolok. Először is, mint ahogy írtam, én lehajtom az ülőkét, és nem is gondolom azt, hogy az egyenjogúság egyenlő a testi lelki átalakulással, szal hogy minden nőből férfi lesz.

Nyilván, ha a férj beteg, vagy akármi, akkor az asszony ragadja kézbe a dolgot, bár inkább a fiú (ha van), de valahogy képtelen vagyok elképzelni, hogy egyszerre mindenhol beteg legyen az összes férfi a családban.

Nem azt mondtam, hogy az a női foglalkozás, hogy kiáll a sarokra, csak a ez jutott eszembe, arról, hogy leküldi az utcára, sajnos ilyen mocskos a fantáziám. Bár az is igaz, hogy sokkal több csaj dolgozik ebben az üzletben, mint férfi.

A női egyenjogúságra én nem úgy gondolok mint ronda picsák hisztijére, sokkal inkább gondolok a normális helyzetre, ahogy talán sokan mások, hogy nincs megkülönböztetés, és tényleg egyenlő jogok, kötelességek vannak.

Anyák napjakor mi olyan rokont is köszöntünk, vagyis már csak köszöntöttünk, akinek nem volt gyereke, Valentin nap szintén nem minden nőről szól, de ahogy leírtam több lány kap ajándékot, (vagy virágot), mint férfi.

De örülök, hogy reakciót váltott ki.

fallabda (törölt) 2009.02.14. 03:32:13

hát Tőled biztos több lány kap ajándékot, mint fiú, de ez önmagában nem viszonyítási alap :)

és ismét csak... csak nem olyan mocskos a fantáziád, ahogy azt gondolod magadról, vagy nem sok embert ismersz, ha ilyen képzeteid vannak a prostitúcióról. Mindenesetre nem vállalnám magamra, hogy épp én fosszalak meg ezektől, mint ahogy azt sem, hogy megmondjam egy csapat ovisnak, hogy nincs is télapó :D

egyébként sajnálom, ha támadó jelleget tulajdonítottál az előző kommentnek. Nem volt ilyen szándékom..

T-Duck 2009.02.14. 12:37:46

Én úgy gondolom, (ahogy eddig is mondtam, lehet tévesen), hogy a fiúk aktívabbak ajándékozás kapcsán ebben az időben, már csak azért is, mert a fiúknak kell(ene) kezdeményezni. Én nehezen képzelem el, hogy a fiúk kapnának több ajándékot a lányoktól (nem fiúktól), persze nem azt mondom, hogy ilyen nincs, de inkább gondolom jellemzőnek, hogy lány kap több embertől, ezért is gondoltam, hogy passzolni, fog a posztba.

Igazából ilyen mocskos a fantáziám, hogy nekem ha azt mondják, hogy leküldenek egy lányt az utcára, akkor, ha tudom, hogy pl havatlapátolni, vagy nem tudom, valamit csinálni, akkor az is eszembe jut, hogy prostinak, persze tudom, hogy erre gyakorlatilag 0 esély van a legtöbb esetben. Hidd el, talán picit többet vágok a prostitúcióról mint Te, igaz nem saját tapasztalat.

Ezek után mindig fenntartom az esetleges tévedésem lehetőségét, és sajnálom ha megbántottam valakit. És ahogy leírtam a posztban, én támogatom az egyenlőséget.

SciFinger 2009.02.14. 14:14:45

nem kezdek bele a vitatkozásba, de én tomi cikkjét még radikálasabb irtam volna meg:D
egyébként a férfiak napja április 1, igen, bolondok napja

T-Duck 2009.02.14. 20:40:13

Igazából szerintem nem veszekszünk:D csak a félreértéseket tisztázzuk.

SciFinger 2009.02.14. 23:55:32

nem mondtam hogy veszekedtek:D vitatkoztok:D a dolgokat meg kellett vitatni;)
süti beállítások módosítása