Egy kis kéééprejtvény...

 

Várom a lelkes hozzászólásokat! (Tőled nem Znet!:D)

A megfejtés (Ki köll jelölni, hogy azért dolgozni is kelljen már...):

Esti Showder (Fábry Sándor nélkül)

A bejegyzés trackback címe:

https://fulpucipalca.blog.hu/api/trackback/id/tr241614183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Molnix 2009.12.21. 20:18:50

JÁJ KENYÍÍÍR!!!!!! CSAK NEM EGOCENTRIKUS VILÁGNÉZET ESTE HOMOKKAL?

Zénet 2009.12.21. 20:33:53

Én tudom!!! Én tudom!!! Én tudom!!! Én tudom!!! Én tudom!!! Én tudom!!! Én tudom!!!

Zénet 2009.12.23. 09:01:40

Na és mi a megfejtés?
süti beállítások módosítása